נושא: תודה רבה על התגובה תאריך: 9/19/2008 7:32:00 PM
מחבר/ת: גיא רודוי
אני לא חושב שיש לי את הכסף כרגע להתחבר (למרות שהרוב שם היו מחוברים) באמת זה ישפר את ההרגשה בעליות אבל אני לא חושב שזה הכי נחמד בירידות.. לאדע אני עדיין משתדל להתרחק מזה אממ הקסדה שלי לא מפריע לי מבחינת חום אבל בנשימה אני מרגיש שאני מזה מתאמץ להכניס ולהוציא אוויר.. אני לא בטוח ב100% שזה הקסדה אבל אני בטוח שבלי קסדה או עם חצי הנשימה שלי הייתה הרבה יותר נורמאלית.. אבל אני מתלבט כי FF חדש אני לא אקנה וחצי אני לא בטוח שזה מספיק הגנה (אני עדיין מתרסק הרבה)
|