נושא: להתחבר... תאריך: 9/20/2008 8:51:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
רכבתי לא מעט ירידות רציניות מחובר. למעשה, מבחינתי היתרון הגדול של פלאטים הוא בנסיונות חדשים של דרופים וקפיצות. דוקא בירידות מהירות וטכניות עם גלגלים על הקרקע אני מעדיף להיות מחובר.
בקשר לקסדה - אני מאוד מבין אותך. נשימה היא הדבר הבעייתי, ואני מאוד מבין את הקושי לקנות קסדה חדשה כשכבר יש אחת. אין ספק שקסדה נושמת יותר תעלה יותר מחצי קסדה פשוטה (ותכלס, ההגנה שלה תהיה כמו של חצי קסדה יקרה). אין לי פתרון פשוט בשבילך (אולי למכור את הקיימת כמשומשת ולהשלים למחיר של חדשה?), אבל אל תוותר על המיגון. לשבור יד ברכיבה זה מבאס, אבל לשבור לסת זה משנה את החיים.
מקווה שתמצא מוצא...
שבוע טוב
|