נושא: הלסת שלי גם ככה בעייתית תאריך: 9/20/2008 9:20:00 PM
מחבר/ת: גיא רודוי
אז היא לא מעניינת אותי :P אממ ירדתי מחליפת לחץ בגלל החום וקסדה אני באמת לא יודע מה אני יעשה אני חושב אני יקח לי שעה ביום לתרגל את הסגירה שלה עם כפפות XD ובעליות אני יקשור אותה לסטם.. מה אני יעשה אחרת אני מוותר על ההגנה יחסית ומוציא עוד כסף..
|