הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/20/2008 9:20:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא רודוי עם תוכן  הלסת שלי גם ככה בעייתית
נושא: הלסת שלי גם ככה בעייתית תאריך: 9/20/2008 9:20:00 PM
מחבר/ת: גיא רודוי

אז היא לא מעניינת אותי :P
אממ ירדתי מחליפת לחץ בגלל החום
וקסדה אני באמת לא יודע מה אני יעשה
אני חושב אני יקח לי שעה ביום לתרגל את הסגירה שלה
עם כפפות XD
ובעליות אני יקשור אותה לסטם.. מה אני יעשה
אחרת אני מוותר על ההגנה יחסית ומוציא עוד כסף..



חזרה לפורום