הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/20/2008 10:10:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נמרוד רוימי עם תוכן  תשמע....
נושא: תשמע.... תאריך: 9/20/2008 10:10:00 PM
מחבר/ת: נמרוד רוימי

אתה יודע שאתה יכול לשחרר מעט את התופסן וא בעליות שים את התופסן על המצח ואז הקסדה לא תיפול וגם תוכל לנשום :rating: :night: :night: :p :p


חזרה לפורום