טקסט הודעת פורום
| 9/20/2008 10:10:00 PM |
|
נושא: תשמע.... תאריך: 9/20/2008 10:10:00 PM
מחבר/ת: נמרוד רוימי
אתה יודע שאתה יכול לשחרר מעט את התופסן וא בעליות שים את התופסן על המצח ואז הקסדה לא תיפול וגם תוכל לנשום :rating: :night: :night: :p :p
|
חזרה לפורום |
|
|