הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/20/2008 11:46:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוחאי עם תוכן  מעצור דיסק הידראולי של CODA האם כדאי להתקין או....
נושא: מעצור דיסק הידראולי של CODA האם כדאי להתקין או.... תאריך: 9/20/2008 11:46:00 PM
מחבר/ת: יוחאי

למכור אותו, פשוט קניתי אותו בהתלהבות של רגע (לצערי זה קורה לי הרבה...) וחבל לי להרוס סט כי יש לי כבר זוג מעצורים V של אויד המלצות יתקבלו בברכה :)
שבוע טוב יוחאי :)


חזרה לפורום