טקסט הודעת פורום
| 9/20/2008 11:46:00 PM |
|
נושא: מעצור דיסק הידראולי של CODA האם כדאי להתקין או.... תאריך: 9/20/2008 11:46:00 PM
מחבר/ת: יוחאי
למכור אותו, פשוט קניתי אותו בהתלהבות של רגע (לצערי זה קורה לי הרבה...) וחבל לי להרוס סט כי יש לי כבר זוג מעצורים V של אויד המלצות יתקבלו בברכה :) שבוע טוב יוחאי :)
|
חזרה לפורום |
|
|