נושא: לכל החברים שנגנבו להם אופניים, כמה רעיונות... תאריך: 9/21/2008 12:05:00 AM
מחבר/ת: יוחאי
ראשית: יש להכנס לאתר yad2 homeless ושאר אתרי יד שניה לפחות בשבועיים הקרובים לתאריך הגניבה. שנית: רצוי לעבור בין חנויות האופניים באיזור ולסכם עם המוכרים על טיפ מכובד במידה ומישהו מגיע עם אופניים כאלו את חנותם. עוד הצעות יתקבלו בשמחה! "איש את רעהו יעזורו" :) שבוע טוב ושנה טובה!! :)
|