טקסט הודעת פורום
| 9/21/2008 9:09:00 AM |
|
נושא: נסה ללכת לאיזה בית מלאכה של תיקים תאריך: 9/21/2008 9:09:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
לא יכול להיות שאי אפשר להרכיב לך אבזם מתכת איכותי, בעלות של גרושים, ולגמור עם השטות הזאת. אם הקסדה מתאימה ונוחה, חבל שרק בגלל הסגירה אתה מתבאס ממנה.
בהצלחה
|
חזרה לפורום |
|
|