טקסט הודעת פורום
| 9/21/2008 12:46:00 PM |
|
נושא: התלבטות בעניין החלפת שיפטרים תאריך: 9/21/2008 12:46:00 PM
מחבר/ת: יוחאי
כרגע יש לי מעביר אחורי של XT מעביר כדמי DEORE וגם השיפטרים של DEORE חבר מהאתר אמר לי שאפילו עדיף שיפטרים של XT ומעביר של DEORE האם כן הדבר? ואם כן מהם השיפטרים המומלצים?
|
חזרה לפורום |
|
|