טקסט הודעת פורום
| 9/22/2008 11:33:00 AM |
|
נושא: הילוכים תאריך: 9/22/2008 11:33:00 AM
מחבר/ת: זיו קנטור
החבר צודק .הדבר החשוב יותר זה השיפטרים ופחות המעביר. באופניים הקודמות שלי יהיו לי שיפטרים xt,באופניים שיש לי עכשו יש deore ושיגע זמנם זה יהיה ל-xt :)
|
חזרה לפורום |
|
|