הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/22/2008 11:33:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו קנטור עם תוכן  הילוכים
נושא: הילוכים תאריך: 9/22/2008 11:33:00 AM
מחבר/ת: זיו קנטור

החבר צודק .הדבר החשוב יותר זה השיפטרים ופחות המעביר.
באופניים הקודמות שלי יהיו לי שיפטרים xt,באופניים שיש לי עכשו יש deore ושיגע זמנם זה יהיה ל-xt :)


חזרה לפורום