הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/22/2008 5:01:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אורן עם תוכן  TREK או SCOTT
נושא: TREK או SCOTT תאריך: 9/22/2008 5:01:00 PM
מחבר/ת: אורן

שלום לכולם
אני רוכב בשביל הכיף בעיקר שטח (לא אקסטרים)וקצת כביש.
אני מתלבט בין Genius Mc 40-2008 של SCOTT לבין TREK TOP FUEL 8.
אשמח לקבל חוות דעת מבעלי נסיון.



חזרה לפורום