טקסט הודעת פורום
| 9/22/2008 5:01:00 PM |
|
נושא: TREK או SCOTT תאריך: 9/22/2008 5:01:00 PM
מחבר/ת: אורן
שלום לכולם אני רוכב בשביל הכיף בעיקר שטח (לא אקסטרים)וקצת כביש. אני מתלבט בין Genius Mc 40-2008 של SCOTT לבין TREK TOP FUEL 8. אשמח לקבל חוות דעת מבעלי נסיון.
|
חזרה לפורום |
|
|