טקסט הודעת פורום
| 9/23/2008 12:22:00 AM |
|
נושא: צ´יין ריאקשן גם אחלה אתר תאריך: 9/23/2008 12:22:00 AM
מחבר/ת: דרור דרגן
ויש דברים שיותר זולים אצלו+מבחר גדול יותר. קח בחשבון מע"מ ומכס שיקחו לך על הדברים האלו..ואם ההזמנה שלך לא גדולה מספיק אז גם דמי משלוח..
|
חזרה לפורום |
|
|