טקסט הודעת פורום
| 9/23/2008 8:01:00 AM |
|
נושא: TREK או SCOTT תאריך: 9/23/2008 8:01:00 AM
מחבר/ת: גולן לוי
מנסיון אישי בלבד אני יכול להגיד לך שרכבתי על אופני SCOOT אופניים טובות ושרות גרוע !!! אחרי תקופה נשברה לי השלדה והם עשו לי חיים מאוד קשים עד שהחליפו וגם אז ממש בקושי . לצומת לבך .
|
חזרה לפורום |
|
|