הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/23/2008 8:01:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גולן לוי עם תוכן  TREK או SCOTT
נושא: TREK או SCOTT תאריך: 9/23/2008 8:01:00 AM
מחבר/ת: גולן לוי

מנסיון אישי בלבד אני יכול להגיד לך שרכבתי על אופני SCOOT
אופניים טובות ושרות גרוע !!!
אחרי תקופה נשברה לי השלדה והם עשו לי חיים מאוד קשים עד שהחליפו
וגם אז ממש בקושי .
לצומת לבך .



חזרה לפורום