הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/23/2008 1:46:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  nir ja עם תוכן  בולם "לפטי" של קננודייל
נושא: בולם "לפטי" של קננודייל  תאריך: 9/23/2008 1:46:00 PM
מחבר/ת: nir ja

רציתי לשאול חוות דעת מרוכבים שהתנסו בקנוודייל פרוםפט
עם "לפטי" 140
איך הבולם ברכיבת סינגלים..קפיצות.טיפה אגרסיבי..???
תודה


חזרה לפורום