טקסט הודעת פורום
9/23/2008 1:46:00 PM
nir ja
בולם "לפטי" של קננודייל
נושא:
בולם "לפטי" של קננודייל
תאריך:
9/23/2008 1:46:00 PM
מחבר/ת:
nir ja
רציתי לשאול חוות דעת מרוכבים שהתנסו בקנוודייל פרוםפט
עם "לפטי" 140
איך הבולם ברכיבת סינגלים..קפיצות.טיפה אגרסיבי..???
תודה
חזרה לפורום