נושא: 2 שאלות פשוטות תאריך: 9/24/2008 6:43:00 PM
מחבר/ת: בן בן
1. בקשר לשריפת הרפידות יש לי את האופניים הבאות http://www.fridman-ltd.co.il/49691/TREK-4300-DISC-%D7%A9%D7%A0%D7%AA-2008
והמעצור האחורי מרעיש מהדיסק. אשמח לקבל את המדריך שלך לשריפת רפידות. עוד שאלה יש לי פנימית עם החומר נגד פנצרים. אז נגיד שנכנס לי קוץ קטן,ירד אוויר בגלגל ואז החומר סתם אותו. עכשיו אני רוצה לנפח איך אני עושה את זה ? אני פשוט מחכה שהמשאבה תפעל ואז מכניס ? ולא לפני כי אחרי אם אני יכניס לפני שזה יעבוד זה יוריד לי אוויר ואז החומר יסתום נכון ? תודה
|