נושא: יש הרבה דווקא תאריך: 9/24/2008 9:58:00 PM
מחבר/ת: גיא רודוי
תלוי באיזה אזור אתה.. יש לך את עז הרים (שאני התחלתי עכשיו בקבוצה הזאת.. יש להם רמה מטורפת) יש לך את טים מישגב שאין לי מושג לגביהם אני רק יכול להגיד לך שביעד (מסלול שצמוד למשגב) יש מסלול כיפי בטירוף.. נראה כאילו הם משקיעים בסגנון הזה שמה יש לך עוד הרבה לדעתי תבדוק בתפוז בפורום שם אם תשאל תקבל יותר תוצאות..
|