הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/24/2008 10:26:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  erez matas עם תוכן  בעייה מוכרת באינדורו 2005
נושא: בעייה מוכרת באינדורו 2005 תאריך: 9/24/2008 10:26:00 PM
מחבר/ת: erez matas

כמו שכתבתי לך בקומנת AM בתפוז מדובר בבעיה אופיינית לאינדורו 150 2005 חייב להתקין צ´יין גייד על מנת לפתור את הבעייה, יש לציין שנה אחרי השכילו בספישלייזד וציידו את דיגמי 2006 בציין גייד...


חזרה לפורום