טקסט הודעת פורום
| 9/24/2008 10:26:00 PM |
|
נושא: בעייה מוכרת באינדורו 2005 תאריך: 9/24/2008 10:26:00 PM
מחבר/ת: erez matas
כמו שכתבתי לך בקומנת AM בתפוז מדובר בבעיה אופיינית לאינדורו 150 2005 חייב להתקין צ´יין גייד על מנת לפתור את הבעייה, יש לציין שנה אחרי השכילו בספישלייזד וציידו את דיגמי 2006 בציין גייד...
|
חזרה לפורום |
|
|