טקסט הודעת פורום
| 9/26/2008 11:29:00 AM |
|
נושא: איך אני יודע כמה לחץ אוויר צריך בבולם האחורי שלי? תאריך: 9/26/2008 11:29:00 AM
מחבר/ת: שחר סי
בחנות המוכר שם לחץ של 150 פי אס איי וזה נראה לי הרבה מדי כי אני לא מרגיש שהוא משכך.. נ.ב. - אני שוקל 80 ק"ג, אגב הבולם של Kindshock אשמח גם לקבל חוות דעת עליו..
|
חזרה לפורום |
|
|