הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/26/2008 11:29:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שחר סי עם תוכן  איך אני יודע כמה לחץ אוויר צריך בבולם האחורי שלי?
נושא: איך אני יודע כמה לחץ אוויר צריך בבולם האחורי שלי? תאריך: 9/26/2008 11:29:00 AM
מחבר/ת: שחר סי

בחנות המוכר שם לחץ של 150 פי אס איי וזה נראה לי הרבה מדי כי אני לא מרגיש שהוא משכך..
נ.ב. - אני שוקל 80 ק"ג, אגב הבולם של Kindshock אשמח גם לקבל חוות דעת עליו..


חזרה לפורום