טקסט הודעת פורום
9/27/2008 10:46:00 AM
טל בן-שחר
כלל אצבע
נושא:
כלל אצבע
תאריך:
9/27/2008 10:46:00 AM
מחבר/ת:
טל בן-שחר
הלחץ בבולם צריך להיות פי 2 ממשקל הרוכב
חזרה לפורום