הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/27/2008 10:46:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  טל בן-שחר עם תוכן  כלל אצבע
נושא: כלל אצבע תאריך: 9/27/2008 10:46:00 AM
מחבר/ת: טל בן-שחר

הלחץ בבולם צריך להיות פי 2 ממשקל הרוכב


חזרה לפורום