נושא: זה באת שווה מחירים חבל על מזמן תאריך: 9/27/2008 10:49:00 AM
מחבר/ת: שחר
ביום שישי נכנסתי לאופני מוסרי בקרית שמונה יש לו מבצעים 40% הנחה על אופני ספשליז והרו ברמות של אפיק וסטמגמפר יש גם מאמר בנושא באתר גליל עולה ובמצמן את מרוץ http://www.drorkey.co.il/ http://www.galilole.org.il/ http://www.matzman-merutz.co.il/ שוווווה יש לו מחירים פשוט לא לאמין שווה בדיקה
|