נושא: ציוצים בדיווש תאריך: 9/27/2008 12:16:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה
נתקלתי בבעייה דומה לפני מספר שבועות ולקח לי מס דקות להבין שזה מגיע באמת מהציר המרכזי. למרות שהציר המרכזי אמור להיות מגורז ואטום השכבתי את האופניים על צידם והזלפתי מספר טיפות שמן בין הציר לבית שלו, לאחר מכן העמדתי את האופניים וסובבתי את הפדלים בחופשיות מספר שניות. חזרתי על התהליך בצד השני והציוץ לא חזר. בהצלחה.
|