הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/27/2008 12:23:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן מנשה עם תוכן  לחץ בבולם אויר אחורי
נושא: לחץ בבולם אויר אחורי תאריך: 9/27/2008 12:23:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה

כשהמוכר בחנות מילא לך אויר בבולם הוא היה צריך לבדוק לך את השקיעה (SAG) כשאתה יושב על האופניים בתנוחת רכיבה.
במידה ויש לך משאבת בולם אתה יכול בעצמך (עדיף עם עזרה של חבר) לשחק עם זה קצת עד שאתה מגיע ללחץ המתאים למבנה האופניים, הבולם ומשקל גופך.
במידה ולא חזור לחנות והעזר ב"מוכר" :)

אני שוקל כ-80 ק"ג ובבולם שלי אני ממלא כ-110 PSI וזה מצוין לי.


חזרה לפורום