הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/27/2008 6:22:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי . עם תוכן  שאלה לבעלי ה X6
נושא: שאלה לבעלי ה X6 תאריך: 9/27/2008 6:22:00 PM
מחבר/ת: שי .

לאחר ששידרגתי את הברקסים שלי לסטרוקר טרייל [האופניים יחזרו מחר חח] ומקסיס מיניון קדמי ואחורי [לא הכי שדרוג]...

אני מחכה לחודש הבא להחלפת הבולם האחורי שלי אני פשוט לא מרוצה ממנו כל כך..
רציתי לדעת איזו מידה מתאימה לי לאופניים..
אני מתכוון לזה שרשום ככזה 6.5X1.5 סתם רשמתי משהו..
המהלך שמרבי שהאופניים מקבלות הוא 6 אינצ´..
בבקשה תגידו לי איזו מידה אני צריך..
תודה וחג שמח
שי


חזרה לפורום