הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/27/2008 8:40:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עומר נחום עם תוכן  שי
נושא: שי תאריך: 9/27/2008 8:40:00 PM
מחבר/ת: עומר נחום

את היכול להכניס שם 7 אינצ אני חושב
ללמרות שזה 6 אני חושב שתוכל 7 אינצ
ומה רע בוואנילה האחורי?אם כבר תשים טריפל 170 קדימה


חזרה לפורום