טקסט הודעת פורום
9/27/2008 8:40:00 PM
עומר נחום
שי
נושא:
שי
תאריך:
9/27/2008 8:40:00 PM
מחבר/ת:
עומר נחום
את היכול להכניס שם 7 אינצ אני חושב
ללמרות שזה 6 אני חושב שתוכל 7 אינצ
ומה רע בוואנילה האחורי?אם כבר תשים טריפל 170 קדימה
חזרה לפורום