טקסט הודעת פורום
| 9/27/2008 9:21:00 PM |
|
נושא: מידות בולם אחורי תאריך: 9/27/2008 9:21:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה
לאחי יש X6-LT ואצלו מידות הבולם הן 7.875X2.0 (או אם תרצה 200X50). שים לב שמידת האופניים שלו היא 20 ויכול להיות הבדל במידת I2I בין הגדלים השונים של השלדה.
שנה טובה.
|
חזרה לפורום |
|
|