הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/27/2008 10:35:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא רודוי עם תוכן  פדאל שנפל
נושא: פדאל שנפל תאריך: 9/27/2008 10:35:00 PM
מחבר/ת: גיא רודוי

היום בסוף הרכיבה בקטע הישר
אני מפדאל לי להנאתי
ופתאום נופל לי הפדאל והבורג הזה שמחזיק אותו
הגענו לחניון הברגתי בחזר את הפדאל עם מפתח אלן
עכשיו השאלה שלי אם אני צריך לטפל בזה בדרך מסויימת.. כאילו אם מה שקרה זה סתם השתחררות או שזה בעיה כלשהיא?
ירד לי קצת מהקטע של אופניים עם מהלך ארוך מאוד התחלתי ממש לאהוב את האופני פרירייד קצרות המהלך.. יעני 6-7 מאחורה ומקדימה 170.. מה דעתכם על זה?
:D


חזרה לפורום