הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/27/2008 11:04:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ליאור בריינין עם תוכן  דופק ברכיבה
נושא: דופק ברכיבה תאריך: 9/27/2008 11:04:00 PM
מחבר/ת: ליאור בריינין

אני בן 39, רוכב בעיקר שבילים לבנים מהירים עם עליות ארוכות מזדמנות (עמק יזראל באזור כפר ברוך, יפעת ורמת דוד). במהלך רכיבה מהירה אני לא מרגיש שום עומס נשימתי (הרבה פחות מאשר בריצה) והרגשה כללית חופשית, אבל מאידך אם אני לא שומר על פי מד דופק אני מוסגל להגיע בקלות לדופק 180 בעליות.
נכון להיום אני מנסה להקפיד לא לעבור 165-170 בעליות ושומר על דופק של כ- 160-162 במישור (לאורך מסלול קבוע של כ- 40 ק"מ מהירים).

במנוחה אני על דופק יציב של כ- 72, למרות שהוא עולה די בחדות תחת מאמץ.

האם יש הקצבים שלי מהירים מדי והאם מומלץ להיבדק על מנת לוודא שאני לא גורם לעצמי נזק?

תודה מראש.


חזרה לפורום