הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/27/2008 11:46:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא רודוי עם תוכן  אם ישך פיוז´ן
נושא: אם ישך פיוז´ן תאריך: 9/27/2008 11:46:00 PM
מחבר/ת: גיא רודוי

אז זה דגם ממש ישן
אממ לאכךכךף אבל פחות מ2007 נכון?
2007 מקבל ואנילה R.. ומקדימה Z1
אני אוהב תשילדה שלי דווקא.. אם היא הייתה קצת יותר חדה בזוויות הייתי ממש נהנה ממנה


חזרה לפורום