הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/28/2008 9:59:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  נראה לי שהלענו רחוק מדי
נושא: נראה לי שהלענו רחוק מדי תאריך: 9/28/2008 9:59:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

בקריאה חוזרת של ההמלצה הראשונה ללכת למדידות, היא אכן נראית מאוד נחרצת. אני מאמין שזה מושפע מהחוייה של רוכב ותיק שהלך למדידות וחווה שינוי משמעותי מאוד, אבל אני שותף לדעתך שעצות נחרצות כאלה עלולות להיות בעייתיות, ואני משתדל להמנע מלהיות נחרץ, אפילו בעצות לחברים שרוכבים איתי, ולכאורה אני מכיר את הסגנון שלהם לפחות כמו את שלי.

בקיצור, כנראה שהויכוח שלי איתך הוא יותר סמנטי, וכנראה ששנינו רואים את הדברים בצורה דומה מאוד.

חג שמח ושנה טובה,
ברמן

דרך אגב, לא ידעתי את מה שאתה אומר על נעליים. זה מעניין מאוד...
אבל מכיון שנעליים לא מתבלות אצלי (לא תאמין כמה זמן מחזיק אצלי זוג), אני לא מאמין שרכשתי בחיי נעליים במחיר שמתקרב אפילו למחיר האופניים שלי. מצד שני, הכל התחיל עם המלצה לאופני כניסה לרוכב מתחיל...



חזרה לפורום