טקסט הודעת פורום
9/28/2008 3:15:00 PM
אריאל הרים
יש סיבה מיוחדת למה
נושא:
יש סיבה מיוחדת למה
תאריך:
9/28/2008 3:15:00 PM
מחבר/ת:
אריאל הרים
השעון כבר לא באחראיות(אני מניח שזה אחראיות של לא יותר מ 3 שנים)....
החלפת סוללה לרוב זה לא סיפור מסובך איך שאני מבין את זה
חזרה לפורום