טקסט הודעת פורום
9/28/2008 11:10:00 PM
יניב וסרהולץ
האופניים החדשים שלי
נושא:
האופניים החדשים שלי
תאריך:
9/28/2008 11:10:00 PM
מחבר/ת:
יניב וסרהולץ
norco six 2
הבולם הקדמי הוחלף ל fox talas 2009 160 ממ
חזרה לפורום