הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/28/2008 11:10:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יניב וסרהולץ עם תוכן  האופניים החדשים שלי
נושא: האופניים החדשים שלי תאריך: 9/28/2008 11:10:00 PM
מחבר/ת: יניב וסרהולץ

norco six 2
הבולם הקדמי הוחלף ל fox talas 2009 160 ממ


חזרה לפורום