נושא: מסלול מעגלי.. תאריך: 9/29/2008 8:54:00 PM
מחבר/ת: יריב א
שמתי לב שיש פה כמה חברה מעפולה ואיזור, אנחנו 3 חברה מכפר תבור מחפשים מסלול מעגלי בכול איזור הצפון, עדיף אם אפשר באיזור עפולה אבל לא חייב:)
המסלול שאנחנו מחפשים חייב להיות מעגלי וארוך(כמה שעות טובות) אשמח לשמוע אופציות , תודה
|