הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/30/2008 12:10:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  סחתיין על המחקר
נושא: סחתיין על המחקר תאריך: 9/30/2008 12:10:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

מתוך שלושת הזוגות שהגיעו לגמר, הייתי מדרג להיפך. במקומות הראשונים את שני דגמי המרידה, ועל הסקוט הייתי מוותר, בעיקר אם יש תוכניות לרכיבת שטח של ממש (ולפי האופניים, יש.
היתרון היחידי שאני רואה בסקוט הוא מהלך ארוך מעט יותר של הבולם הקדמי, וזה יתרון זניח, בהתחשב באיכות הבולמים.
מבחינת ההילוכים, הסקוט נותנים הילוך שלם פחות מאשר הSUB-60, וחצי הילוך פחות מהSUB-40. זה לא בגלל שזה 24 מול 27 הילוכים, אלא בגלל גדלי גלגלי השניים מלפנים ומאחור. המשמעות היא שההילוך הנמוך ביותר שלה מקביל להילוך אחד מעל הכי נמוך של מערכת אחרת (24 או 27), וזה אומר יותר עליות שצריך ללכת ברגל.
גם רמת אביזרי ההילוכים של הסקוט נמוכה יותר משל המרידות (ובודאי של הSUB-60), אבל למרות שזה הבדל לא קיצוני, הייתי מעדיף אופניים מעט זולים יותר ועם איבזור מעט טוב יותר....

ושוב, ההבדלים אינם קיצוניים, והשיקול הכי משמעותי שלי הוא טווח ההילוכים.

כמובן שכל זה מבוסס על המפרט הטכני בלבד, ובהנחה שכל הזוגות היו נוחים באותה מידה לרוכבת.

שנה טובה



חזרה לפורום