הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/30/2008 12:21:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  מתי התחילו הכאבים?
נושא: מתי התחילו הכאבים? תאריך: 9/30/2008 12:21:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

מייד בתחילת העליה?
לאחר זמן דיווש? כמה זמן?
כמה זמן נמשכו הכאבים לאחר שהפסקת?

יתכן שהמפרקים אינם רגילים לעומס כזה. נסה לדווש בקצב מהיר (מעל 60 סל"ד) ובמאמץ שרירי נמוך. זה קשה יותר אירובית, אבל מקל על השרירים והמפרקים.

בכל מקרה, נראה לי שעדיף לפנות לבעל מקצוע, אחד משניים:
רופא שמתעסק ברפואת ספורט, ועדיף למישהו שמכיר את נושא רכיבת האופניים.

ישנם מומחים לכיוון האופניים ותנוחת הישיבה. כבר שמעתי על יותר מרוכב אחד שחשבו שאין להם בעיות ברכיבה, ולאחר מפגש עם מומחה כזה גילו שאפשר עוד לשפר. ברור שאם כאבים נובעים מתנוחה לא נכונה, כדאי מאוד לטפל בעניין לפני שיהיו נזקים גופניים.

שנה טובה


חזרה לפורום