טקסט הודעת פורום
9/30/2008 5:03:00 PM
עידו צלנר
.
נושא:
.
תאריך:
9/30/2008 5:03:00 PM
מחבר/ת:
עידו צלנר
אחלה שבת הזאת אני לא יכול-הבולם בתיקון
שבת הבאה נראה לי מתאים
מה אתה רוכב?
חזרה לפורום