הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/30/2008 5:03:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עידו צלנר עם תוכן  .
נושא: . תאריך: 9/30/2008 5:03:00 PM
מחבר/ת: עידו צלנר

אחלה שבת הזאת אני לא יכול-הבולם בתיקון
שבת הבאה נראה לי מתאים
מה אתה רוכב?


חזרה לפורום