נושא: שאלה.. תאריך: 9/30/2008 6:33:00 PM
מחבר/ת: שי .
המעביר הקידמי שלי ALIVIO חטף היום מכה מסלע ובזה הסתיימו חייו.. :D עכשיו ראיתי שמעבירים קידמיים של יקרים כ"כ .. אז חשבתי אם לשים X9 או XT.. בהתחלה חשבתי להחליף את כל המערכת לשימנו אבל ירדתי מזה מהר מאד.. אני יכול לשים מעביר קידמי או של שימאנו או של סראם אבל רק קידמי משום שהשיפטרים הם של סראם... עכשיו.. מה יותר כדאי מבחינת אמינות? בחיפושים שעשיתי הבנתי שיש מעבירים שממזערים את הסיכיים לנפילתשרשרת וכו´..
בקיצור גם מבחינת משקל.. XT או X.9 ??? מעבירים קידמיים!!
אהה ובלי שום קשר אם מישהו מתכוון להביא חלקים מחול בבקשה שיצור איתי קשר
סליחה על החפירה חח.. חג שמח
|