הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/1/2008 10:50:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא כהן עם תוכן  לגבי הקבצים שיש במסלולים
נושא: לגבי הקבצים שיש במסלולים תאריך: 10/1/2008 10:50:00 AM
מחבר/ת: גיא כהן

אהלן חברים
רציתי לשאול מה זה הקבצים שיש בתוספת של המסלולי רכיבה
האם זה קבצי מפות שטח שמתאימות לIGO שמותקן אצלי בMIO
אם לא אז מה היעוד שלהן
תודה
גיא



חזרה לפורום