נושא: רעשים מהקראנק כנראה תאריך: 10/1/2008 8:45:00 PM
מחבר/ת: גיא רודוי
בזמן האחרון חוץ מהנפילה של הפדאל שבימים האחרונים כבר אין לי נהיה לי רעש מהקראנק (אני חושב שמשם) כל פעם בחלק מסויים של הסיבוב אזור הדחיפה החזקה, כשאני עומד ודוחף חזק הקראנק עושה רעש כזה אני לא יודע איך להסביר לכם את הרעש..
|