טקסט הודעת פורום
| 10/2/2008 8:26:00 AM |
|
נושא: רעש תאריך: 10/2/2008 8:26:00 AM
מחבר/ת: אריאל הרים
בד"כ הרעשים זה או ציוצים וחריקות קלות - לשמן את הציר כפתרון זמני ומתי שתמצא זמן לפרק ולגרז את הציר המרכזי.
רעש נוסף הוא כמו קליקים וזה כבר לא טוב - לקחת את האופנים למכונאי מוסמך
|
חזרה לפורום |
|
|