נושא: עובד עם סראם X9 מאוד מרוצה מדוייק להפליא אבל.... תאריך: 10/2/2008 8:46:00 AM
מחבר/ת: איתן הדרי
ברמה שאתה מדבר על שימנו XT לא תרגיש בהבדל שניהם (הסראם והשימאנו) מעבירים מצויינים, ראה מחירים ותחליט. נ.ב. בדוק מחירים בחו"ל לטעמי אפשר להזמין מחו"ל במחיר מוזל בהרבה מזה שרוכשים בארץ.
|