טקסט הודעת פורום
10/2/2008 12:15:00 PM
itzik tabach
אני חשבתי שזה שידרוג פשוט ומקובל
נושא:
אני חשבתי שזה שידרוג פשוט ומקובל
תאריך:
10/2/2008 12:15:00 PM
מחבר/ת:
itzik tabach
אני אשמח ללמוד המניסיון שלכם,למישהו יש מושג?
חזרה לפורום