הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/2/2008 12:15:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  itzik tabach עם תוכן  אני חשבתי שזה שידרוג פשוט ומקובל
נושא: אני חשבתי שזה שידרוג פשוט ומקובל תאריך: 10/2/2008 12:15:00 PM
מחבר/ת: itzik tabach

אני אשמח ללמוד המניסיון שלכם,למישהו יש מושג?




חזרה לפורום