טקסט הודעת פורום
10/2/2008 2:54:00 PM
גיא רודוי
וואלה לאדע איך להגדיר את זה
נושא:
וואלה לאדע איך להגדיר את זה
תאריך:
10/2/2008 2:54:00 PM
מחבר/ת:
גיא רודוי
טוב אני כנראה מחליף לשלי בולם אז אני ישאל על הדרך על הרעשים האלה.
תודה!
חזרה לפורום