הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/2/2008 2:54:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא רודוי עם תוכן  וואלה לאדע איך להגדיר את זה
נושא: וואלה לאדע איך להגדיר את זה תאריך: 10/2/2008 2:54:00 PM
מחבר/ת: גיא רודוי

טוב אני כנראה מחליף לשלי בולם אז אני ישאל על הדרך על הרעשים האלה.
תודה!


חזרה לפורום