הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/2/2008 6:23:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריגו סאקי עם תוכן  אני חושש שלא
נושא: אני חושש שלא תאריך: 10/2/2008 6:23:00 PM
מחבר/ת: אריגו סאקי

ידידי שלום יש לי GT 1.0 ולאחר שניסיתי לרכוב בשבילים יותר טכניים המזלג הקדמי לא מתפקד טוב בכלל אפילו רועד ולא אלאה אותך בתלאות שהיו לי. :o
אתה תיאלץ להיות מאד עדין איתם אחרת כל היום תחליף חלקים עד שתישאר רק השילדה כמו שקרה לי ! השילדה נהדרת ותחזיק מעמד אבל שאר המרכיבים ג´אנטים קראנק ועוד ועוד פשוט לא בליגה !


חזרה לפורום