הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/2/2008 10:58:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן מנשה עם תוכן  נגרר חצי אופניים
נושא: נגרר חצי אופניים תאריך: 10/2/2008 10:58:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה

מנסיוני עם נגרר, למרות צורת החיבור שנותנת אפשרות תנועה יחסית של הנגרר לאופניים, לנגרר יש השפעה על שווי המשקל הכללי ברכיבה.
כפי שהוזכר בכתבה, מאחר והילד מספיק גדול, הוא גם שוקל יותר וגם יש לו יותר אפשרויות להשפיע על היציבות. דיווש חזק של הילד, כמו גם נסיונות שלו להביט בנעשה מלפנים או עמידה על הפדלים, מורגשים ומשפיעים על היציבות הכללית.
דרושה תשומת לב מיוחדת במשך כל הרכיבה ולעיתים אף מאמץ נוסף כדי לשמור על יציבות האופניים עם הנגרר.

כמו כן, הילד המדווש לא רתום או קשור כמו בשיטות האחרות ולכן דרושה תשומת לב של הרוכב לאחיזה ויציבות של הילד על הנגרר.
לנגרר יש יכולות שטח לא מבוטלות (יחסית כמובן) ולעומת זאת לילד אין את נסיון הרכיבה של המבוגר ובקטעי רכיבה קשים יש סכנה שהילד יפול ויש לקחת זאת בחשבון גם מבחינת קצב הרכיבה (מניעה) וגם מבחינת מיגון לילד (התגוננות).


חזרה לפורום