טקסט הודעת פורום
10/4/2008 1:24:00 PM
שיר א
תודה
נושא:
תודה
תאריך:
10/4/2008 1:24:00 PM
מחבר/ת:
שיר א
אוקי תודה.
אתה מכיר מסלול מעגלי שלא עולה על 50 ק"מ באיזור המרכז?
חזרה לפורום