הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/4/2008 1:24:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שיר א עם תוכן  תודה
נושא: תודה תאריך: 10/4/2008 1:24:00 PM
מחבר/ת: שיר א

אוקי תודה.

אתה מכיר מסלול מעגלי שלא עולה על 50 ק"מ באיזור המרכז?


חזרה לפורום