טקסט הודעת פורום
| 10/4/2008 5:06:00 PM |
|
נושא: יש כמה אפשרויות תאריך: 10/4/2008 5:06:00 PM
מחבר/ת: אריגו סאקי
אני ניסיתי פעמיים לרכוב פעם מתל אביב לכיוון צפון עד נתניה, ופעם מזרחה לכיוון הוד השרון וראש העין. יש איזה דרגת קושי מסויימת ? יותר או יותר טכני? גם חשוב לך להתחיל במקום ספיציפי?
:confused:
|
חזרה לפורום |
|
|