הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/4/2008 5:06:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריגו סאקי עם תוכן  יש כמה אפשרויות
נושא: יש כמה אפשרויות  תאריך: 10/4/2008 5:06:00 PM
מחבר/ת: אריגו סאקי

אני ניסיתי פעמיים לרכוב פעם מתל אביב לכיוון צפון עד נתניה, ופעם מזרחה לכיוון הוד השרון וראש העין.
יש איזה דרגת קושי מסויימת ? יותר או יותר טכני?
גם חשוב לך להתחיל במקום ספיציפי?

:confused:


חזרה לפורום