נושא: cillit bang universal degreaser תאריך: 10/4/2008 5:09:00 PM
מחבר/ת: איציק פישר
על המוצר שבכותרת כתוב במפורש שהוא מתאים לניקוי אופניים. מאחר שנמאס לי כבר מהמוצרים היעודיים הקיימים בשוק שמחירם מופקע, כמותם קטנה והם אינם "עושים את העבודה", ברצוני לנסות את התכשיר. (25 ש"ח ל- 750 מ"ל)האם למישהו יש ניסיון בשימוש בו, או שעלי לשכוח מהרעיון?
|