נושא: בעייה עם מבעיר אחורי של שימנו XT . תאריך: 10/5/2008 5:22:00 PM
מחבר/ת: ady ury
שלום. שלשלום התחדשתי.. היום הייתי איתם בשוקף...פשוט בולעים הכל.
רק מה..המעביר האחורי כל הזמן זז, עולה ויורד איך שבא לו בבאמפים (המנוף). נראה כאילו הקפיץ הלך...? מה דעתכם?
נ.ב ה- chain stay ב- FSR המדהים מאוד נמוך ומה שגורם שהמנוף ידפוק אותו כל הזמן, כמובן משום שגם המנוף "רך" מדי...
תודה רבה.
|