הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/5/2008 5:22:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ady ury עם תוכן  בעייה עם מבעיר אחורי של שימנו XT .
נושא: בעייה עם מבעיר אחורי של שימנו XT . תאריך: 10/5/2008 5:22:00 PM
מחבר/ת: ady ury

שלום.
שלשלום התחדשתי..
היום הייתי איתם בשוקף...פשוט בולעים הכל.

רק מה..המעביר האחורי כל הזמן זז, עולה ויורד איך שבא לו בבאמפים (המנוף).
נראה כאילו הקפיץ הלך...? מה דעתכם?

נ.ב ה- chain stay ב- FSR המדהים מאוד נמוך ומה שגורם שהמנוף ידפוק אותו כל הזמן, כמובן משום שגם המנוף "רך" מדי...

תודה רבה.



חזרה לפורום