הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/5/2008 7:15:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דני פריגל עם תוכן  ולי נראה שכן...
נושא: ולי נראה שכן... תאריך: 10/5/2008 7:15:00 PM
מחבר/ת: דני פריגל

אני רוכב על HARO FLIGHT LINE 2 שנראה לי שהם באותה רמה,
מכלולים וכאלו....

עד היום הייתי ב: מענית, עופר, בן שמן, כרמי יוסף וחורשים.
האופניים עומדות בגבורה, עוברות הכל ולא נראית בעיה באופק.
נכון, לא לקפוץ איתם דרופים ורמפות של 2 מטר אבל גם סינגלים מתקדמים אפשר לעבור ובשלום.

לא יודע מה תחליט אבל אני נהנה, לא סובל ויכול להגיד בשקט שהז"ק שלי אחלה!!
כנראה אחת הקניות היותר טובות שלי!!!

דני


חזרה לפורום