נושא: ולי נראה שכן... תאריך: 10/5/2008 7:15:00 PM
מחבר/ת: דני פריגל
אני רוכב על HARO FLIGHT LINE 2 שנראה לי שהם באותה רמה, מכלולים וכאלו....
עד היום הייתי ב: מענית, עופר, בן שמן, כרמי יוסף וחורשים. האופניים עומדות בגבורה, עוברות הכל ולא נראית בעיה באופק. נכון, לא לקפוץ איתם דרופים ורמפות של 2 מטר אבל גם סינגלים מתקדמים אפשר לעבור ובשלום.
לא יודע מה תחליט אבל אני נהנה, לא סובל ויכול להגיד בשקט שהז"ק שלי אחלה!! כנראה אחת הקניות היותר טובות שלי!!!
דני
|