הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/5/2008 10:56:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  נעליים נוחות
נושא: נעליים נוחות תאריך: 10/5/2008 10:56:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

יש לא מעט יצרנים, ורובם בסדר גמור.
בכל מקרה אתה לא תקנה נעליים רק בגלל שהן נוחות לי, נכון?

לך לחנויות, בקש למדוד, ותמצא מה נוח לך.
אחרי זה תוכל להתייעץ אם הנעליים האלה מסוג טוב או לא, אבל בלי למדוד אין שום טעם, ואפשר לפתוח לך רשימה לא קצרה של יצרנים טובים, שלא תעזור לך בכלום.

בכללי, יש נעליים "רכות" ונעליים "קשות". עם נעליים רכות אפשר גם ללכת קצת, וזה אולי חשוב למי שהולך לפעמים עם האופניים בשטח. עם נעליים כאלה יהיה יותר נוח פדל עם מסגרת, אבל לא הכרחי.
נעליים "קשות" יותר יעילות בדיווש, ואם אתה במסלולים שבהם אתה לא מוריד רגל, אולי זה עדיף.

בהצלחה


חזרה לפורום