הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/5/2008 12:03:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  amir fr עם תוכן  אולי....
נושא: אולי.... תאריך: 10/5/2008 12:03:00 PM
מחבר/ת: amir fr

יכול להיות שניתן לקצר קצת את השרשרת. וזה יצור קצת יותר מתח על המעביר

וכמו שאמרת יכול להיות שהקיץ בכר נחלש ולכן המעביר מרקד לו.

אם אני זוכר נכון יש לך demo ? כנראה שאתה עם פלטה יחידה על הקראנק
המלצה שלי להרכיב מעביר קצר או בינוני, מונע קפיצות

מניסיוני מעבירים של סראם רגישים פחות משל שימנו לקפיצות בשטח טכני.



חזרה לפורום